Re: Dyski SATAII

Autor: Jawi <Jawi_at_poczta.fm>
Data: Mon 03 Jan 2005 - 23:48:13 MET

ja używałem SATA przez dwa dni i mając możliwość wypróbowania go i podobnego
PATA zdecydowanie wróciłem do PATA. Narazie tak pozostanie:)
Jak mam instalować OSa i przekładać płyty CD w czasie instalki a najlepiej
dysponować FDD której nie używam chyba od pięciu lat i nie mam w kompie to
sobie darowałem, zalety w porównaniu z niekiedy utrudnieniami nie są warte
"zachodu" a wydajność identyczna bo sam kontroler nic nie daje, tylko
kabelek ładniejszy:)