Laptop z USA, jaki wybrac?

Autor: Mr.Cat <mrcat_at_cut.wytnij.poczta.onet.pl>
Data: Sun 30 Jan 2005 - 20:24:59 MET

Witam,

zastanawiam sie powaznie nad kupnem laptopa przez rodzine w Stanach. Czy to
sie oplaci? Porownywalem ceny ale wielu modeli tam dostepnych nie znalazlem
w polskich sklepach. Nie chcialbym wydac wiecej niz 3-4 tys. zlotych.

Nigdy nie interesowalem sie komputerami przenosnymi i mam duzy problem z
wyborem odpowiedniego sprzetu. Potrzebny jest mi on przede wszystkim na
uczelnie (glownie programowanie i telekomunikacja) i do typowo domowych
zastosowan (filmik, czasami jakas gierka). Mobilnosc nie jest
najistotniejsza, gniazdka raczej wszedzie sa.

Myslalem nad Toshiba Satellite A65-S1762 Intel Pentium 4 (HT) 3.2GHz /
802.11b-g Wireless / 15-inch XGA / 512MB DDR / 60GB HDD / DVD?RW / Windows
XP Home za ok 1100 dolarow. Ile cos takiego moze kosztowac w Polsce? Wiele
osob radzi aby wybierac jednak procesory Centrino. Prosze o rade, bo na
prawde nie wiem juz co poczac :)

Z gory dziekuje i pozdrawiam!