Re: monitor lcd 19" z czasem 16 ms ?

Autor: Larus <larus_at_silesianet.pl>
Data: Sun 30 Jan 2005 - 20:18:47 MET

Indywiduum zwane *PiterS*, w wiadomości
<th9q68p3z73j.12jxcnzf0dh7r$.dlg@40tude.net> wyprodukowało:

> Ja na swoim monitorze z matrycą 25 ms MVA-Premium bez jakichkolwiek
> zastrzeżeń przeszedłem Call Of Duty, Far Cry - praktycznie żadnego smużenia
> nie zauważyłem. Wyjątkiem było niewielkie smużenie jeśli obraz był w
> odcieniach dość ciemnego brązu - wtedy coś pojawiało się na przejściach z
> czernią - co raczej nie powinno zbytnio przeszkadzać.

Cóż. To pewnie zależy od użytkownika, jego cech osobniczych itp ;)
Ja też nie twierdzę, że nie da się grać, jednak można już czuć spory
dyskomfort - grałeś w Dooma 3 na nim ?

> Dużo zależy od konkretnego modelu matrycy i to najlepiej wyłapać na
> osobistych testach. Odpalałem też parę testów do monitorów LCD i nie
> zauważyłem tam nic niepokojącego.

No fakt, PVA są najgorsze w sumie w kwestii rozrzutu czasu reakcji.

--
Dawid "Larus" Paszkowski <larus@pf.pl> / MAD powered
  "Non qui parum habet, set qui plus qupit, paupare est"