problem ze swop-80 (mysz)

Autor: carol <carol6_at_wp.pl>
Data: Mon 03 Jan 2005 - 23:46:16 MET

Witam serdecznie i prosze o pomoc w rozwiazaniu problemu z mysza. Jest tak:
mam mysz a4tech swop-80,
mysz dziala (teoretycznie) na usb i ps2,
teoretycznie, bo gdy ja podlacze do portu usb i zrestartuje system (XP bez
service packow) to nie wchodzi system (przechodzi ekran powitalny Windowsa i
dalej tylko czarny ekran),
pod ps2 z kolei Windows wchodzi bez bólu, lecz mysz nie jest rozpoznawana
(nie swieci w ogole). Instalowalem najnowsze stery, zmienilem bios do plyty
(Asus A7V8X) i dalej to samo.
Moze ktos ma pomysl jak sobie z tym poradzic.
Z gory pozdrawiam
Pawel

PS
Jak system przejdzie bez wetknietej myszy i wloze ja do usb to dziala
(dodam, ze na drugim kompie tez dziala bez problemow)