Re: Zwisy po reinstalce

Autor: narmo <naxrmo_at_zaxmek.gxda.pl>
Data: Sun 30 Jan 2005 - 19:11:30 MET

W artykule <slrncvq1gh.4e7.naxrmo@fajowski.komputerek> narmo napisal(a):

> Jak dostanę sprzęt z powrotem, to napiszę z czego się składa. Na razie
> zainstalowane programowanie: Win XP pro, Office XP, Firefox PL,
> Thunderbird PL, Sandra, AVG, 3D mark 2001, Winamp, Nero, kilka kodeków.

Hardware:
Płyta: MS-6712 Ver10A
Procesor: AuthenticAMD, family: 6 model: 8, model name: AMD Athlon(tm),
 stepping: 0
Grafika: Radeon 9000
Dźwięk: Zintegrowany - Realtec ALC 650
Nagrywarka CD LG i Odtwarzacz DVD LG
Karta sieciowa
HDD: Seagate 80 GB
Zasilacz: Modecom 300W
Porządny wiatrak na procesor, monitor, klawiatura, mysz
Nic więcej nie jest podłączane.
Ciekawe jest to, że starałem się intensywnie testować: 3D Mark, Quake,
nagrywanie, a komputer padł przy czytaniu maili Thunderbirdem.

Nie widać uszkodzeń fizycznych (kondensatory, procek itd.)

--
Maciek Ananicz
gg: 2412905