Re: A7V880-problem

Autor: Vulcan <genomvul_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
Data: Sun 30 Jan 2005 - 19:01:07 MET

Użytkownik "Wituś" <witusNOSPAM@infinity.net.pl> napisał w wiadomości
news:ctirv7$npc$1@serwer.infinity.net.pl...
> Mam problem z płytą Asus A7V880:więc kupiłem do niej Athlona 2200 XP i
płyta
> wykrywa procesor jako 1500 XP o nominalnej prędkości 1350...
> Uaktualniłem BIOS zgodnie z instrukcjami do płyty i dalej to samo...
> Miał ktoś kiedyś taki problem albo może wie co to może być i jak to
> rozwiązać?

Sprobuj wczytac w biosie ustawienia fabryczne, a jak to nic nie da to
wczytac te drugie ustawienia, tam gdzie pisze load if fail czy cos w ten
desen, powinno pojsc wtedy na nominalnej wartosci procesora, bez
zwiekaszania fsb (bo on zwiekszy sie samo). mozesz sprobowac rowniez
zwiekszyc po prostu FSB recznie, ale moze sie zdarzyc ze bedziesz mial zime
(znaczy komp niby sie wlaczy ale monitor nie) wtedy clear cmos. Aha a rada
na przyszlosc: jak kupisz nowa plyte po AMD to pamietaj ze teraz bedziesz
musial podlaczac rowniez ten 4 pinowy kabelek zasilajacy jak w P4, a nie
tylko wtyczke glowna, b komp wpradzie ruszy, ale moze nie udac sie uruchomic
proca w dedykowanej czestotliwosci, ale ten asus z tego co wiem ma zwykle 20
pinowe zlacze zasilania wiec sprobuj to jak pisze.

Pozdrowienia, Vulcan
GTO RULEZ!!!

"My rządzimy światem, a nami... manga".