Re: [OT] Klekosiad

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Sun 30 Jan 2005 - 17:33:23 MET

Dnia 1/30/2005 4:16 PM, Użytkownik Yarroll napisał:
> Witam!
>
> Sory za (chyba) oftopik, ale temat grupy jest chyba najbardziej zblizony...
> Uzywa ktos i moze sie wypowiedziec o klękosiadzie? :-)) dla

pierwszy raz słyszę taką nazwe :)
dla mnie to klęcznik ;)

> zainteresowanych wyglada to-to tak:
> http://www.klekosiad.pl/web/g_danetech.php
> a tu jest obrazek na ktorym lepiej widac na czym polegaja jego ewentualne
> plusy:
> http://allegro.pl/show_item.php?item=40881445
>
> Plusy plusami, moze i fajne dla kregoslupa,

Z plusów dodatnich: jak coś nie działa to nie trzeba zmieniać pozycji
żeby się pomodlić ;P

Z plusów ujemnych: np mnie kręgosłup boli - w przeciwieństwie gdy siedze
na rozpadającym się krześle obrotowym ;)

> ale sie zastanawiam, czy z kolei
> unieruchomienie nog przez wiele godzin w takiej pozycji nie prowadzi do
> klopotow z krążeniem?

nie

> Albo zwyklego scierpniecia kulasow :-))

nie

> Dlatego moze ktos ma/mial uzywa/uzywal i moglby sie wypowiedziec, wzglednie
> jeszcze jakies krytyczne uwagi. Sprzedawcow nie ma sensu pytac - wiadomo ze
> beda zachwalac.

Mam owe cudo /drewniane/.
Dupa mi nie zjeżdża; kolana nie bolą. Tylko co jakiś czas całość się
rozklekotuje (od huśtania na boki) - ale wystarczy dokręcić 2-3 wkręty i
wszystko wraca do normy (tu nie wiem jak z metalowym).

No i takie "cudo" jest wygodne tylko dla średnich i wyższych biurek.

--
Pozdrawiam
Paweł Konarski  < dziobu >                            [ www.pess.pl ]