Re: Rozdzielic internet z kablowki z pomoca D-Link 604?

Autor: klimecki <dziedzwiedz_at_op.pl>
Data: Sun 30 Jan 2005 - 17:12:51 MET

> To ze admin spisal MAC to nie oznacza, ze nie mozna dzielic.
> Znajomosc MAC mogl wykorzystac do zafiksowania przydzielanego IP dla
> danego gostka (jest z DHCP, ale w sumie stale).
> O tym czy mozna czy nie mowi: a) umowa, b) regulamin, c) inne dokumenty.
U mnie jednak wlasnie na podstawie maca nastepuje weryfikacja czy to
faktycznie legalny user czy nie,
po wetknieciu skretki w inna karte sieciowa owszem polaczenie jakies tam
istnieje [maly lanik w obrebie
klatkowego switcha mozna sobie wowczas zrobic i takie cos pewnie agresji u
dostawcy nie wywola, niestety
wyjscia na swiat nie ma, mimo ze jakis numerek z mojej normalnej puli
192.168.x.x przydziela automatycznie].
pozdrawiam
kp
ps. znajomy w sieci w ktorej nie moze dzielic lacza na blaszaka i laptopa
stosuje metode recznego wklepywania
maca stacjonarki [oficjalny komp] we wlasciwosci karty sieciowej notebooka,
do pierwszego resetu chodzi to przyzwoicie,
sporo tanich kart to umozliwia [moj realtek takze -sprawdzone w osiedlowym
kablu:)]