Re: Jak spowolnic wiatraki w Noteboku??

Autor: nomysz <a_at_c.pl>
Data: Sun 30 Jan 2005 - 15:01:05 MET

PSYLO napisał(a):
> Użytkownik "C&C" <wojtek@celewicz.com> napisał:

> A myślałeś o tym dokładniej? Wiesz ile ciepła wydzielają takie podzespoły?
> Ja bym Ci osobiście odradził wszelkie spowalnianie. Bo któregoś pięknego
> dnia z laptopa wydobędzie się cisza i delikatny dymek ;)

Sranie w banie za przeproszeniem. Miales do czynienia z tym laptopem ? A
co do pytania:
odpowiedni programik znajdziesz tu: http://www.diefer.de/i8kfan/
ale nie zdziw sie wartosciami przez niego podawanymi (np. predkosc
wentylatorow ok 12000prm ;). Po prostu jest pewien blad w programie. Na
forum: http://notebookforums.com/forumdisplay.php?f=71 znajdziesz link
do patcha i opis jak dokladniej sterowac chlodzeniem w tym sprzecie
(poszukaj opisu do tego programu oraz do kombinacji Fn + z + r).

Pozdrawiam.
(szczesliwy posiadacz niemal identycznej maszynki ;) ).