DC++ udostepnianie DVD

Autor: Grzegorz Foltak <gfoltak_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 30 Jan 2005 - 13:43:13 MET

Witam

Zauważyłem pewien problem przy udostępnianiu plików płyt DVD z foldery
VIDEO_TS
poprzez Direct Connect .Czesto jest tak iż w wyżej wymienionym katalogu
znajduje się
więcej plików niż jest widzianych poprzez DC++. Nie zauważyłem żadnej reguły
które
pliki są "pomijane" ( BUP , IFO czy VOB ) ale podam przykład iż na 22 pliki
znajdujące sie
w udostępnianym katalogu widzianych w tej chwili jest 16. Ciekaw jestem czy
ktoś spotkał
się z tym problemem i wie co jest przyczyną takiego stanu rzeczy. Będę
wdzięczny
za wszelkie informacje.
Pozdrawiam - Folti :)