Re: Maszyna na Serwer.

Autor: PesTYcyD <pestycyd_at_wp.pl>
Data: Sun 30 Jan 2005 - 13:34:33 MET

[B7] Yarii wrote:
> pisałem MOCNO OBCIĄŻONE!

Akurat mysql, apache i ftp bardzo nie beda obciazaly systemu. Chyba ze
zakladasz konkurencje dla onetu. Na potrzeby domowe, taka konfiguracja w
zupelnosci wystarcza. Moj serwer jest routerem dla 8 komputerow, kazdy ma
zalozone swoje konto www +php, mysql, email i ftp plus kilka innych uslug.
Serwer wydala w 100% i nigdy zadyszki nie dostal. Musisz bardziej
sprecyzowac pytanie, czym tak chcesz obciazac ten serwer. Bo jezeli chcesz
miec super maszyne, to kup sobie Opetrona, 3 GB ramu, 400MB powierzchni
dyskowej w raidzie 0+1. Taki sprzet mozesz sobie obciazac dowoli.