Re: Problem z laptopem nie działają klawiesze Q i A

Autor: wieniuszka <wieniuszka_tego_nie_at_gazeta.pl>
Data: Sun 30 Jan 2005 - 13:15:04 MET

gVirus_FA wrote:

> Witam
>
> Czy da się naprawić w laptopie 2 przyciski na klawiaturze Q i A. Nie
> działają z niewiadomych przyczyn : MOZE SIE ZBRUDZILY A MOZE SIE SCIEZKI
> WYPALILY A MOZE JESZCZE COS INNEGO NIEWIEM....
> Czy w najgorszym przypadku da się takie coś naprawić i ile mniej wiecej
> kosztuje.

Generalnie rzecz biorac klawiatury do laptopow sa do kupienia i nie sa
jakies niesamowicie drogie (mam oczywiscie na mysli kupowanie ich na
gieldzie / allegro; rachunki od serwisow do inna para kaloszy i tu uwierze
we wszystko).
A jak juz sie zdecydujesz wymieniac (czyli poniekad - spiszesz te zepsuta na
straty) to po wyjeciu mozesz rozebrac i sprawdzic, czy nie da sie jej jakos
przeczyscic.
pzdr

--
This sentence is false.