Re: manual do QDI P51430HX...

Autor: [B7] Yarii <yarii_at_wp.pl>
Data: Sun 30 Jan 2005 - 12:02:27 MET

WindowsMen napisał(a):
> Szukam instrukcji obsługi do płyty głównej QDI (chyba QDI) P51430HX.
> Google milczy ;/ Chcę podłączyć wszystkie kabelki (diddy led, zasilanie,
> keylock) tak aby wystrtowała, ale bez manuala chyba nie da rady. Z góry

polecam poszukać opisów na samej płycie głównej bo takie powinny się
znajdować na laminacie niedaleko gniazd, jeśli chodzi o manuale to jeśli
na stronie producenta nie ma to raczej małe szanse że to gdziekolwiek
znajdziesz...popytaj userów mających tą samą MB czy nie mogli by Ci
zeskanować odpowiednią sekcję z manuala,