Re: Jak spowolnic wiatraki w Noteboku??

Autor: Michał Kołodziej <djadajdlajsdl_at_wp.pl>
Data: Sun 30 Jan 2005 - 10:44:28 MET

> A myślałeś o tym dokładniej? Wiesz ile ciepła wydzielają takie podzespoły?
> Ja bym Ci osobiście odradził wszelkie spowalnianie. Bo któregoś pięknego
> dnia z laptopa wydobędzie się cisza i delikatny dymek ;)

A ja mu polecam program, który mi ktos na tej grupie polecił.
CrystalCPUID http://crystalmark.info/

Można nim zwolnić mnożnik i regulować napięcie. Troszke sie pobawiłem z moim
ASUSEM i zrobiłem sobie konfig 3x133 i napięcie 1V. Co do tego napięcia to
troche nie wierze, że o pół wolta dało się obniżyć, ale proc wolniej się
grzeje i nie ma zwisów.
Rezultat, to cisza, przerywana co jakiś czas tylko BZZZ. Mam proca atlona
XP-M i nie nażekam. Da sie tam zrobić linka na pulpit, który ustawia dowolny
mnożnik i napięcie.Automat też jest do dynamicznej zmiany mnożnika, ale
jeszcz tym sie nie bawiłem.

Pozdrawiam