Re: jak sie nazywa opcja w biosie odpowiadajaca za ponowne wlaczenie przy braku pradu?

Autor: Damian Pietras <daper_at_DONT_SPAM_MEdaper.net>
Data: Sun 30 Jan 2005 - 10:33:13 MET

On 2005-01-30, -= Tomasz D =- <didotom@USUNTOgazeta.pl> wrote:
> jak sie nazwya opcja w biosie odpowiadajaca za wlaczenie komputera gdy
> zabranie pradu, aby sam sie ponownie wlaczyl
> mam taki problem z serverem jak zabraknie pradu juz sam nie wstaje, to jest
> klopotliwe wiem ze jest w biosie opcja odpowiadajaca za to tylko nie za
> bardzo pamietam ktora to jest i jak powinna byc ustawiona

Cos kolo:

Power failure state, albo State after power failure

Sa 3 mozliwosci, co stanie sie po ponownym wlaczeniu zasilania:
off - wylaczony
on - wlaczony
auto - (nie jestem pewny) wlaczony, jezeli w czasie padu byl wlaczony

I wlasnie auto powinienes ustawic, on jest denerwujace, zapomnisz o nim,
wlozysz wtyczke do kontaktu i cie sie nagle wlaczao

Niestety, nie kazda plyta to ma :(

--
Damian Pietras
http://moc.daper.net - console audio player for Linux/Unix