Re: Temperatura P4

Autor: KaNo <fluor.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Sun 30 Jan 2005 - 06:08:37 MET

Sławek <tumnus2@wp.pl> napisał(a):

> Witam
> Mam procesor P4 3.0 na LGA 775. Czy to normalne, ze w czasie spoczynku ma
> temperature okolo 50 st. C a w czasie pracy dochodzi do 75 C ? Mam
> zamontowany orginalny wiatrak intela i wentylator w obudowie. Jak otworze
> obudowe, to wiatrak chodzi wolniej, ale temperatura jest podobna.
>
> W serwisie mi pwiedzieli, ze "widocznie tak musi byc", ale ja mam
> watpliwosci....
>
> Z gory dziekuje
> Slawek

Zdecydowanie za wysoko. Mam P4 3.0 (@3.2) na Asusie P4C800-D i Asus probe
pokazuje w spoczynku okolo 31-33 st. przy obciazeniu nie przekracza 45 st.
Originalny wiatrak Intela chodzi na 1500-2000 obr. Jaka masz temperatre
plyty (u mnie 23 st.)? Wyglada, ze masz zly kontakt pomiedzy procesorem i
radiatorem. Dobra pasta zdecydowanie poprawi chlodzenie procesora.
Pozdrowienia.