Re: Zalman CNPS7700- AlCu

Autor: Grizon <grizon_at_nowhere.com>
Data: Sat 29 Jan 2005 - 23:20:47 MET

Jesli masz mozliwosc to doloz jeszcze dodatkowy wentylator (lub dwa)
wysysajacy powietrze z obudowy komputera. Najlepiej go (je) zamontowac
ponizej zasilacza. Znakomicie poprawia chlodzenie systemu. Ja kupilem 2 x
Papst. Po dolozeniu dwu dodatkowych wentylatorow system sie wyciszyl. Tak
samo robi tez HP w swoich mini towerach.

Pozdrawiam,
Andrzej.

"Maciek M" <foto.amatorDOD@interia.pl> wrote in message
Grizon napisał(a):
> Ja wymienilem boxowego Intela na 7000 AlCu i roznica byla slyszalna
> doskonale. Procesor to P4 3GHz HT. Nie wiem co jest grane ale Twoja sprawa
> wyglada podejrzanie. Spawdz monaz i paste.

co tu mozna sprawdzac?? tego nie da sie jakos inaczej zamontowac a co do
pasty to tak jak juz napisalem w boxowym bylo jej tyle ze nie bylo
bezposredniego kontaktu radiatora z procesorem i bylo chlodniej :-(
w glosnosci roznice slychac

--
Pozdrawiam, Maciek M.
GG: 4043660