Re: Chrzanie!! Idę po komputer do Vobisu.

Autor: Szo <fubushit_at_poczta.o_n_e_t.pl>
Data: Sun 02 Jan 2005 - 22:57:49 MET

Użytkownik "januszek" <januszek@polska.irc.pl> napisał w wiadomości
news:41d9b911@news.home.net.pl...

> Mozesz isc do Vobisu. Mozesz tez przejsc sie do MM i wybrac jakis komputer
> zmontowany przez PCF - bedzie taniej niz w Vobisie - a to prawie to samo.
>
> Tu masz spis produkowanych konfiguracji: http://tinyurl.com/4hqdl
>
> Osobiscie widzialem ten model MX 3061E FX5200 i musze przyznac, ze
> zrobil na mnie bardzo pozytywne wrazenie.

chyba zartoojesz... toz ta strona tylko pokazuje jakiez to daremne
konfiguracje...

jak mozna wsadzic procesor 3 i > gHz i 256 ramu i dysk 80gb?!?!
a komputer wymieniony przez Ciebie to podobna rewelacja.. chociaz
przynajmniej zastapiono niezwykle wydajna karte graf radeon 9200SE, turbo
doladowanym fx5200 na plycie.. a to juz nie przelewki..

dopiero najszybszy w zestawieniu PC2 MX 30NF3AX AWARD mozna uznac za
komputer.. wreszcie chociaz 512 ramu.. ale grafika do athlona 64 jak
znalazl!! o zgrozo..

moze juz wiecej pozytywoow pod adresem pcf nie bedziemy czytac ok?

pozdr
Szo