komputer - problem z dyskiem + kilka pytań (głownie radek 9800 pro)

Autor: Magik <wladek_g_at_interia.pl>
Data: Sat 29 Jan 2005 - 22:11:49 MET

witam
pierwsze i najwazniejsze poleccie mi jakis dobry sprawdzony program do
badania powierzchni dysku pod kątem badów.

a teraz kilka pytań dla rozrywki :P :
1. czy karta radeon 9800 pro ma jakies zabezpieczenie termiczne przed
spaleniem ??
2. czy istnieje mozliwość zobaczenia temperatury karty przez jakis program
(tak jak to jest z procem??)
3. zmianiłem na radeonie chłodzenie na vga silencera i zauważyłem ze
oryginalny radiator ma wypustke na chipset (jakies 0,1-0,2 mm) natomiast
silemcer iest płaski - czy tą odległośc jest w stanie wypełnic skutecznie
pasta termoprzewodzaca czy nalezy załozyc jakis przewodnik np. specjalna
płtke miedziana ??

4. co moze powodowac wyłaczenie komputera bedacego tylko w windowsie??
tzn komp potrafi mi sie sam wyłączyc jest tylko jednno pii z głosnika
systemowego i komp juz jest wyłączony :(
konfiguracja :
barton 2500@3200
abit AN7
512 400 MHz goodram`y
ww radeon 9800
zasilacz chieftec 360 W
czy moze być to jakas opcja w Biosie która przeoczyłem??

pozdrawiam