Problem z flashowaniem LITEON LDW-811S

Autor: hotisle <nielubiespamu_at_interia.pl>
Data: Sat 29 Jan 2005 - 21:03:30 MET

Witam!
Mam problem z firmware'm do LITE-ON LDW-811S.
Zmienilem firmware HS0P na najnowszy HS0R, ktory sciagnelem z netu.
Wszystko przebieglo bez problemu do czasu zresetowania kompa po calej
operacji.
Wszystko niby ok: system wykryl nagrywarke, we wlasciwosciach urzadzenie
dziala
poprawnie ale dioda nagrywarki ciagle mruga na pomaranczowo a nagrywarka nie
wykrywa nosnikow.
Probowalem powrocic do ustawien poprzednich:
Przy uzyciu Flashfix'a nagralem wczesniejsza wersje firmware i nic nie
poskutkowalo.
Probowalem rowniez wgrac wszystkie inne dostepne firmware dostepne na necie.
Flashowalem przy wykorzystaniu MtkWinFlash i pod DOS-em - nic nie
poskutkowalo.
Urzadzenie nadal "dziala poprawnie" a dioda ciagle miga :(
Nie probowalem tylko podmiany urzadzen - bo nie mam dostepu do takiej samej
nagrywarki
(wszystkie sposoby flashowania znalazlem w CHIP 6/2004)

Czy ktos wie co z tym fantem zrobic?
Bede wdzieczny z wszelka pomoc