hp9020, klawisze szybkiego dostepu i ... problem(?)

Autor: sn <snakeam_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sat 29 Jan 2005 - 20:43:13 MET

witam!

mam laptopa - hp 9020. zkupiony bez os, bez sterow...sciagnalem wszystko co
potrzebne z netu, zainstalowalem win xp, potem wszystkie potrzebne stery i
wszytko fajnie....

ale zauwazylem ze nie dzialaja klawisze szybkiego dostepu (czy jak je tam
zwal) - takie z obrazkiem emaila, lupki, znaku zapytania itd...

ma ktos pomysl jak je zmusic do pracy? uzywam netscape'a - myslalem ze to
jakis standard - ze one wolaja np. domyslnego klienta poczty ale kicha! jakos
moge z tym zyc, ale nie lubie jak cos mi nie dziala.

na kompie w pracy wystarczylo ze podpialem klawiature z takimi klawiszami,
zresetowalem kompa i od razu wszystko dzialalo - a to ni cholery

jakies sugestie?

pozdrawiam
sn