Re: Chrzanie!! Idę po komputer do Vobisu.

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Mon 03 Jan 2005 - 22:48:40 MET

Dnia 3 Jan 2005 22:28:49 +0100, januszek napisał(a):

> Mozesz isc do Vobisu. Mozesz tez przejsc sie do MM i wybrac jakis komputer
> zmontowany przez PCF - bedzie taniej niz w Vobisie - a to prawie to samo.

tu przesadziłeś - teraz to już kompletnie nie rozumiem twoich zarzutów co
do mojego wcześniejszego posta

> Tu masz spis produkowanych konfiguracji: http://tinyurl.com/4hqdl
>
> Osobiscie widzialem ten model MX 3061E FX5200 i musze przyznac, ze
> zrobil na mnie bardzo pozytywne wrazenie.

pozytywne, ale chyba tylko wzrokowe, bo konfiguracja pozostawia wiele do
życzenia

--
AthloN 2400+, Asus A7N8X-E Deluxe,  512 MB RAM, HDD 160 GB
DVD-Recorder NEC ND-3500A 16x, Radeon 9550 250/400@420/480,