Re: monitor lcd 19" z czasem 16 ms ?

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal_at_nie.spamuj.gazeta.pl>
Data: Sat 29 Jan 2005 - 19:43:22 MET

Niejaki/a Witold Romaniak w wiadomości <news:ctgkmk$nrj$1@news.onet.pl>
stwierdził(a) jakoby:

> To wiem, ale natywne dla 19" LCD jest wlasnie 1280x1024.

Ach, psiakrew, tak to jest jak się nie czyta posta przed wysłaniem :/
Chodziło mi naturalnie o to że natywną dla 19" jest 1280x1024

> 15" to dla mnie ciut malo, a 17" 1024x768 nie widzialem w sprzedazy.
> Stad te 19" mi wyszlo.

I jeszcze raz psiakrew. Miało być oczywiście 17" CRT :/

Na usprawiedliwienie chcę dodać, że poprzedniego posta pisałem wąchając już
z kuchni zapach świeżych faworków i nie miałem czasu (no dobra, czas
miałem. Brakło chęci :>) przeczytać owego posta przed wysłaniem. Kajam się
(ale faworki były dobre :>).

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
      \\|||//