wydajność

Autor: levis <levis_at_ble.w-s.pl>
Data: Sat 29 Jan 2005 - 19:36:54 MET

Witam, kupiłem płyte ASUSA, CUBX-E z pIII 800Mhz na pokładzie i
zauważyłem coś niepokojącego, otóż strasznie wolno działa mi windows na
tym sprzecie(win 2k). Dość długo sie uruchamia(nawet ok 4 minut), długo
uruchamiają sie programy i np filmy(z pół minuty wczytuje plik, ale jak
już to zrobi to film działa płynnie). Ogólnie można uznać, że wszystko
sie dzieje za wolno jak na taki sprzęt(momentami wolniej niż na starej
płycie z celeronem 366). Macie może jakieś pomysły dlaczego tak sie
dzieje? Napiesze jeszcze, że sterowniki ze strony asusa instalowałem,
ale nic to nie dało, mam 192MB RAMU...Będę wdzięczny za jakiekolwiek
sugestie.