Re: jak odzyskać...

Autor: xv <xv_at_usun-to-gazeta.pl>
Data: Mon 03 Jan 2005 - 22:38:35 MET

Użytkownik gra_zyna napisał:
> ...z dysku który był systemowy ale teraz się nie odpala i przeznaczony jest
> do formatu:

Co to znaczy że się nie odpala? Dysk nie chce zaskoczyć czy tylko windows?
Jeśli tylko coś z partycjonowaniem lub systemem plików spróbuj
http://smartlinux.sourceforge.net
lub spod linuxa http://www.stud.uni-hannover.de/user/76201/gpart
Później podepnij dysk do innego komputera i przegraj ważne pliki,
ewentualnie skorzystaj z jakiegoś LiveCD.
Jeśli dysk nie odpala to pozostaje http://www.ontrack.pl ;-)

> - konta mailowe [hasła] i całą korespondencję zawartą w Outlook Express

Odzyskaj pliki rejestru system.dat i user.dat bo tam są zapisane
ustawienia. Wszystko zależy jaki jest Windows. Jeśli 98 to szukaj w
katalogu windows, jeśli 2k/xp to jeszcze c:\Documents and Settings\*twój
login*\NTUSER.DAT
a najlepiej spróbuj odzyskć zawartość całego katalogu domowego
Zainteresuj się zawartościami katalogów:
c:\windows\Dane aplikacji\Microsoft\Address Book
c:\windows\Dane aplikacji\Identities\***\Microsoft\Outlook Express
lub
c:\Documents and Settings\*twój login*\Dane aplikacji\Microsoft\Address Book
c:\Documents and Settings\*twój login*\Dane
aplikacji\Identities\***\Microsoft\Outlook Express
gdzie jest książka adresowa i korespondencja.
Ustawienia kont i hasła są w rejestrze. Szukaj w kluczu
HKEY_CURRENT_USER\Identities lub HKEY_USERS w zależności od tożsamości.
Z hasłami może być problem (są zaszyfrowane), spróbuj wyeksportować cały
klucz a po instalacji nowego systemu zaimportować z powrotem.
Ogólnie przeszukaj rejestr gdzie znajde się twój email, reszta będzie
obok. Jeśli coś jest nie tak niech mnie ktoś poprawi.

> - to samo tylko w Mozilli

chyba
c:\windows\Dane aplikacji\Mozilla
lub
c:\Documents and Settings\*twój login*\Dane aplikacji\Mozilla

> - hasła do kont FTP zawarte w Total Commander

odzyskaj plik c:\windows\wcx_ftp.ini i wrzuć go z powrotem po
zainstalowaniu tego programu, a jeśli chcesz wyciągnąć hasła w postaci
jawnej to są takie programy np. na
http://total.bukox.dmkproject.pl/download/5/4/

Nie zapomniałaś jeszcze o czymś np. GG?