siec radiowa i problem ://

Autor: Misiek <sarbin2_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 29 Jan 2005 - 17:35:21 MET

sytuacja wyglada nastepujaco:
podpiety jestem do okolicznej sieci radiowej, wszystko niby spoko az do
wczoraj,
problem wyglada nastepujaco:
sprawdzajac poczte w outlook expressie wychodzi blad: 0x800ccc0f ;/ nie moge
sprawdzic poczty przez program ;/
dc++ nie laczy sie z hubami ;/
komunikator tlen i gg nie przechodza w stan dostepnosci ;/ tj. nie chcialy
sie polaczyc.. ;/
z jakimkolwiek czatem nie idzie sie polaczyc, ;/ wychodzi problem z
polaczeniem ;/

wszystkie problemy natomiast znikaja po polaczeniu sie przez normalny modem
wszystko dziala normalnie ;/
juz nie wiem co mam robic...
system jest na nowo zainstalowany, Win Xp hom sp2,

aha, siec mam zrobiona na zasadzie 2 acces pointow, jeden odbiera i przesyla
dalej na caly dom..

aha.. internet normalnie na radiowce chodzi ;/ z wyjatkiem opisanych wyzej
problemow ;/

moze jest ktos mi w stanie pomoc bo moj kochany administrator sieci ma czas
dopiero w poniedzialek ;/ ehh..
a u innych osob niby wszystko dziala spoko.. tylko ja mam taki problem...

z gory wielkie dzieki za pomoc..

pozdrawiam Michal