Re: Rozdzielic internet z kablowki z pomoca D-Link 604?

Autor: klimecki <dziedzwiedz_at_op.pl>
Data: Sat 29 Jan 2005 - 17:00:34 MET

> A moze po prostu jest punkt w regulaminie "w obrebie lokalu mozna dowolnie
> rozdzielac lacze internetowe" ? Czesto spotykane, ale jak ktos nie wie to
> potem kombinuje jak ukryc cos czego wcale ukrywac nie trzeba.

to mozna latwo poznac, czy np po zakladaniu byla procedura spisywania MAC-a
karty sieciowej
kompa klienta kablowki. U mnie cos takiego mialo miejsce [magiczny sms do
admina:)], jesli nie bylo
takiej procedury, to ja bym zakladal ze moge dzielic lacze [hipotetycznie
moge miec np w domu stacjonarke i
laptopa wykorzystywane w tym samym czasie i nikt nie powinien robic mi
problemow z tym ze dziele wykupione lacze
miedzy wlasne graty]
pozdro
kp