Blad MSXML4

Autor: CFR <cfr_at_antyspam.poczta.onet.pl>
Data: Sat 29 Jan 2005 - 16:04:47 MET

Witam!

Próbowałem na alt.pl.www ale niestety zero odpowiedzi, więc spróbuje
tutaj :)
Przy uruchamianiu Xary Webstyle 4 wywala mi bląd, że nie jest poprawnie
zainstalowany. Podejrzewam, że inne programy też by mi ten błąd pokazały
(gdybym wiedział, które z MSXML4 korzystają).
Czy można jakoś reinstalować MSXML4 (co kolwiek to jest:)?
System - Win XP+SP2.
Powoli zaczynam tracić cierpliwość :( Parę dni temu reinstalowałem
system i nie chciałbym tego robić ponownie :/
Liczę na pomocną dłoń

Pozdrawiam
CFR