Re: Obroty wiatraka w zasilaczu - opornik

Autor: Maciek M <foto.amatorDOD_at_interia.pl>
Data: Sat 29 Jan 2005 - 15:37:02 MET

Bartek Sawicki napisał(a):
> Witam!
> Czy zmniejszenie obrotów wentylatora w zasilaczu (około dwuktotnie) może mieć
> jakieś negatywne skutki? Mój kolega zrobił tak u siebie i mówi, że pomimo
> zmniejszenia obrotów zasilacz mocno się nie grzeje. Zastanawiam się, żeby
> zrobić tak u siebie, aby uciszyć troche kompa. Zasilacz Megabajta MGB-
> 350ATXP4.

ja tez odradzam! to jest metoda ktora moze sie zle skonczyc. przy
normalnej pracy zasilacz nie pracuje z pelna moca wiec przy obnizonym
napieciu moze byc wszystko ok. moze sie jedak zdarzyc ze wykorzystasz
100% przez dluzszy czas i wtedy moze go trafic z powodu chlodzenia wlasnie.

--
Pozdrawiam, Maciek M.
GG: 4043660