Dlaczego Internet mi zamula kompa?

Autor: zuko / Shark von Cygnus <sharkMAUPApost.pl>
Data: Sat 29 Jan 2005 - 14:35:00 MET

Witam,

Wiem, że to NTG, ale na grupie widzianej nikt nie wie, więc spróbuję
tutaj...

Mam ja sobie Windows 98 z IE6.0. I mam taki problem: korzystanie z
Internetu strasznie mi zamula kompa. Jeśli ładuje się jakaś strona, to
Winamp szarpie muzykę, kursor się zacina, itd. Bardzo to jest
irytujące. A kiedy na przykład odpalę takieg emulca (wiecie ile on
połączeń na raz próbuje nawiązać), to w ogóle tragedia. Coś mi się nie
chce wierzyć, że to normalne zachowanie. Macie pomysł co może to
powodować? Że praca karty sieciowej tak wpływa na cały system?

Sprzęt: Abit BH6, Celeron 633, 512 MB RAM, efekt występuje na różnych
sieciówkach, sprawdzałem kilka Realteków, Intela i kilka 3Comów.

Z góry dzięki za pomoc.

--
żuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark maupa post.pl