Re: Jak to sie fachowo nazywa!?

Autor: Pawel_sm <pawel_sm_at_w_usun_to_p.p_i_to_tez_l>
Data: Sat 29 Jan 2005 - 14:04:43 MET

> NIE to nie jest na śledziu! ów karta posiada jakies wtyki (podobne do
> zworek) ktore mozna chyba wetknac do plty glownej. Pozrawiam

Jest na tym jakas elektronika ? co pisze na ukladach ? Sa jakies
symbole/znaki/cokolwiek napisane na tej plytce ? Wtedy czescto wystarczy
przepisac to i wkleic do goole'a i juz wiadomo co to jest

>Podwazaż iz nie wiem jak PS2 wyglada? :P Pozdrawiam.

Wiele urzadzen ma takie same gniazda fizycznie, ale elektrycznie to juz
zupelnie co innego. Przeciez obydwa PS/2 sa takie same, a jedno do
klawiatury a drugie do myszki jest