Re: Klawiatura "laptop-like" lub "slim type" bezprzewodowa ???

Autor: Calme <calme_nospamme_at_pf.pl>
Data: Sat 29 Jan 2005 - 13:46:41 MET

Użytkownik "LL" <ll@ll.com> napisał w wiadomości
news:41fb6aca@news.home.net.pl...
> Witam !!!
>
> Czy jest jakas klawiatura "laptop-like" lub "slim type" bezprzewodowa ?
> Czyli chodzi i o klawiaturke z malym skokiem klawiaszy taki jaki jest w
> laptopach oraz zeby byla taka fajan super plaska !
>
> Wiem, ze chyba Logitech takiej nie ma w ofercie - ale moze jakies inne
> firmy ?

 Logitech diNovo Media Desktop 2.0 - wypas totalny
 Logitech UltraX Flat - niestety przewodowa ale jakość i skok klawiszy to
poezja
 Labtec Ultra Flat - też niestety przewodowa
 ART Klawiatura SMART AK40 - przewodowa ale fajna i w sumie niedroga koło 35
http://www.art-multimedia.pl/prod.php?nid=79

ogólnie znalezienie klawiszy o ukladzie "notebookowym" bezprzewodowej nie
jest najlatwiejsze niestety
jezeli jednak nie musi to byc koniecznie bezprzewodowka to polecam wlasnie
Labtec Ultra Flat - jest mala ma uklad jak w notebooku i sporo tansza niz
 Logitech UltraX Flat - jednak nie ma az tak doracowanej "kultury" pisania
jak Logitech UltraX Flat