Re: spoznianie sie zegara w systemie

Autor: Tomasz <labeo7_at_usun_poczta.onet.pl>
Data: Sat 29 Jan 2005 - 13:16:33 MET

Użytkownik "TrapeR" <traper88<NO_SPAM)@wp.pl> napisał w wiadomości
news:ctfui2$gg9$1@news.onet.pl...
> witajcie,
> od kilku dni zegarek w moim xp'ku ma tendencje do zwalniania, tzn po
> jednej
> godzinie lapie ok 5 minut spoznienia, po 2h > ok. 10min. itd
> musze co jakis czas synchronizowac go z internetem, ale on i tak delej
> swoje, spoznia sie
> spotkal sie ktos z was moze z takim problemem?
> co moze byc tego przyczyna ?

napisz moze jaka plyta glowna, niektore starsze plyty mialy wade polegajaca
na tym, ze jak wchodzily w stan hibernacji to wylaczal sie zegar. Rozumiem,
ze u Ciebie ten proces przebiega liniowo, czyli opoznienie narasta w czasie
pracy komputera. Nie wiem czy moze miec na to wplyw bateryjka od CMOS-a ,
teoretycznie nie powinna. no i ostatnie wyjasnie to byc moze "ten typ tak
ma" czyli plyta ma jakas wade fabryczna.

pozdrawiam
Tomek