Prosba o pomoc w identyfikacji modulu pamieci

Autor: Marcin [159] <qska_at_nospam.please.post.pl>
Data: Sat 29 Jan 2005 - 12:21:27 MET

Hej,
Chcialem ostatnio rozszerzyc pamiec w swoim laptoku Gericom Hummer 2430e, na
sieci nie znalazlem NIC,
Zdesperowany otworzylem go i ujrzalem taki widok:
http://brzezinski.net/memory.jpg (plik 600kb)
Nie zerwalem plomby gwarancyjnej, bo na razie nie potrzebuje (tzn. nie mam
nowej pamieci do niego, nawet nie wiem co to za standard i czy mozna to
dostac),
Czy orientuje sie ktos co to moze byc za standard pamieci?
Chetnie zamowilbym sobie przez Internet, tylko nie wiem co :-)

Aktualnie jest to kosc 256MB, tylko tyle wiem.

Jakies pomysly co to moze byc? :)

Pozdrowka,
Marcin