MSI KT880 Delta FSR - problemy z dźwiękiem

Autor: Piotr Malewski <smoku_at_fajny.net>
Data: Sat 29 Jan 2005 - 11:51:37 MET

Witam szanownych grupowiczów,

nabyłem drogą kupan w/w płytę, dźwięk na niej obsługuje coś takiego jak VIA
VT1617.
Przy starcie systemu (WinXPpro SP2) dźwięk powitalny jest strasznie
zniekształcony. Później np. w WinAmpie jest troche lepiej, ale co jakiś
czas( co pare min.) dźwięk wogoole znika i musze poklikac w soowak
systemowy, żeby wrócił. Stery najnowsze jakie są zainstalowałem.
Podłączone HDD to 2xATA + 1xSATA + DVDRW ATA
Proc Duron 1400@1750

Dzięki za choćby próbę pomocy

pozdro
Smoku