Re: Wentyl BOX Intel-czy to norma??

Autor: axial <axial_at_NS.poczta.onet_kropka_pl>
Data: Sat 29 Jan 2005 - 11:32:59 MET

Użytkownik "Heziu" <heziu[error]@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:opslcyhyb0dbntwf@cgw80.neoplus.adsl.tpnet.pl...

> Ja też chyba zmienie tego BOXa bo oszaleć można.Mam coś na oku

No to z tym możesz dać sobie spokój....
Używaliśmy takich do chłodzenia MOSFETów (ok. 60W do odprowadzenia)
To się nadaje do celeronów a nie do procesorów P4....
A "silent" to on jest, jak komputer jest w "idle" później
wyje jak odrzutowiec :)).
Ten sam efekt uzyskasz włączając kontrolę obrotów wiatraczka w BIOS-ie.

Te coolery mogę z czystym sumieniem odradzić....

ax