Re: Plyta Lucky Star 5MVP3 + port AGP

Autor: Jolly Roger <spameromnie_at_wp.pl>
Data: Sat 29 Jan 2005 - 08:40:25 MET

Dnia Sat, 29 Jan 2005 07:18:03 +0100, Arkadiusz Dudka napisał(a):

> Mam plyte Lucky Star 5MVP3 (jest to plyta z roku chyba
> 1998), ma ona zlacze AGP, ale teraz moje pytanie: jakie
> karty grafiki beda pracowac z ta plyta. Teraz mam S3 Virge
> na PCI, a chcialem cos nowszego, czy moze ktos ma karte na
> AGP w tej plycie?
Płyty na chipsecie MVP3 będą poprawnie współpracowały z kartami AGP
x1/2/4. Teoretycznie to można tam włożyć pełnego GeForce4, ale IMHO
twój procesor (pewnie jakieś K6-2) jest za słaby dla takiej karty.
Najlepiej będzie kupić GeForce2 MX. Pod żadnym pozorem nie kupuj
GeForce 1, bo możesz płytkę uwalić (a przynakmniej port AGP).

> AD
pozdr.