Re: DirectX vs. OpenGL

Autor: Artur 'Zmechu' Prokopiuk <zmechu_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 03 Jan 2005 - 21:38:54 MET
Message-ID: <Xns95D3DC3991B67bios.pl@213.135.44.34>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

W poprzednim odcinku serialu pl.rec.gry.komputerowe, "Maciej \"yaq\""
<tp.sa@wp.pl> napisał(a):

> Artur 'Zmechu' Prokopiuk wrote:
>> Stąd też moje pytanie: gdzie tkwi diabeł? Dlaczego DirectX wypada
>> tak kiepsko?
>
> To pytanie powinenes zadac ale tworcom silnika:) btw. czy opengl byl tam
> supportowany oficjalnie?:)

AFAIK tak. Zarówno defaultowo (2.24) jak i po spatchowaniu do najnowszej
wersji OpenGL jest dostępne.

Pozdrawiam
Artur

-- 
Medżik DiscoPolo Mejker: 
http://www.mdpm.bzi.pl/
Received on Mon Jan 3 21:40:18 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 03 Jan 2005 - 21:51:05 MET