Wybór modemu

Autor: Driv3r <driiv3rWYTNIJTO_at_o2.pl>
Data: Fri 28 Jan 2005 - 22:01:46 MET

Witam! Mój modem już długo nie pożyje, łączy się raz na dzień...cały czas
wyskakuje komunikat że "Urządzenie łączące lub modem bla bla bla nie działa",
więc postanowiłe, zakupić nowy modem. Z modemu korzystam praktycznie dzień i
noc, może to być modem wewnętrzny lub jakiś DOBRY tańszy zewnętrzny. Co do ceny
to nie chce dużo wydawać, może coś w granicach 50zł, może więcej. Jaki
polecacie, na co mam wzracać szczególnie uwagę przy zakupie ??

--
*********** WIRTUALNY ŚWIAT ! *************
* GRY, KOMPUTERY, SYSTEMY i MOTOROLA E365 *