Re: QVC120 i P4 3 GHz - nakładanie pasty

Autor: Paszczak <szczapak_at_huga.pl>
Data: Fri 28 Jan 2005 - 21:34:45 MET

axial <axial@ns.poczta.onet_kropka_pl> wrote:
> Ja mam intelowski cooler i temp. przy max. stresie nie przekracza 50*C....
> Coś przepłaciliście chyba za te coolerki....

Intelowski cooler? Tzn. ten traktor dostarczany z boxowymi procesorami? Mam
cały stosik tych coolerów - poszły do szafy, bo się przez telefon nie dało
rozmawiać przy włączonym kompie :)

Nie pamiętam, ile miał w stresie - ale chyba coś koło 60'C (ze standardową
pastą i z '200%' obciążeniem CPU - tzn. dwoma procesami zapuszczonymi na HT)

P.