Re: kontroler Sil3112 upadate biosu ??

Autor: Przemek <brak_at_nospam.pl>
Data: Fri 28 Jan 2005 - 21:22:14 MET

Użytkownik "MZ" <marc_zol@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:opslbjmfuor9lcmi@a54.asystent.polsl.gliwice.pl...
> Witam,
>
> Czy komus udalo sie zaktualizowac bios kontrolera ST Lab PCI-IDS13112R
> (2xSATA raid)?
> Sciagnalem aktualny bios (4.2.50) ze strony Silicon Image oraz
> updflash.exe.
> Wszelkie próby aktualizacji zakonczyly sie niepowodzeniem. Z tego co sie
> zorientowalem
> to updflash.exe nie rozpoznaje EEPROM'u (SOLTEK HT27C010)i podaje
> zamienniki

Czy tak trudno wrzucic symbol scalaka w google?
Na pierwszej pozycji wyskakuje strona producenta (Holtek a nie Soltek)
i mozna przeczytac ze jest to pamiec OTP czyli one time programmable -
mozna ja zaprogramowac tylko raz .Po prostu producent twojej karty
zaoszczedzil
troche grosza i zamiast pamieci FLASH ktora mozna wielokrotnie modyfikowac
zastosowal pamiec ROM z ktorej po zapisaniu mozna tylko czytac.

pzdr