Re: QVC120 i P4 3 GHz - nakładanie pasty

Autor: Paszczak <szczapak_at_huga.pl>
Data: Fri 28 Jan 2005 - 20:11:11 MET

atc5 <atc5@op.pl> wrote:
> efekt p4 2,8 na 3,4 i w idle ok40 stress do 62 a....chłodziwo to QVC100

A jak z obrotami?

Bo u siebie zamontowałem QVC120 i dałem obroty na minimum (tj. potencjometr
na najmniejszą pozycję, przy której wentylator samoczynnie ruszał - bo
przy minimum potencjometru miał problem) i mam 48'C w idle, a przy max.
obciążeniu dochodzi do 73. No i M/B temp. mam 39'C. Zastanawiam się, czy
nie przyspieszyć wentylatora, a zamiast tego zakryć otwory wentylacyjne
w obudowie...

Na drugim P4HT 3GHz mam Thermaltake Fanless 103 i przyklejony wentylator
na małych obrotach - tu nie ma żadnych problemów, jest 60-parę w stresie.

Ciekaw jestem, jak poradziłby sobie Thermaltake Combo Cool Tower 112...

P.