Problem z grafiką!

Autor: Heziu <heziu[error>
Data: Fri 28 Jan 2005 - 18:41:53 MET

Witam!!!
Odkąd zmontowałem nowy zestaw z dnia na dzien pojawiaja sie nowe
problemy.Najpierw głos a teraz grafika.Mam GeForca MX400 64MB.Jak włącze
  jakąs gre to obojętnie czy grafika jest na low czy high przycina mi
minimalnie obraz.Najlepsze jest to ,że na high wszystkie efekty są
pięknie widoczne, gra chodzi niby "płynnie" ,ale widać denerwujące
przycięcia.Nie wiem jak mam to opisać ,ale wiem że nie wynikają one z
zasłabego sprzętu.Dodam że na starym kompie ta sama gra chodziła bez
najmniejszego problemu na medium detalach a teraz też chodzi,ale nie
tak jak powinna.Zainstalowanie najnowszych sterowników nic nie
dało.Instalowałem też przeróżne Directx i też nic.
Zastanawiałem się też czy to nie czasem przez to że kiedyś karta
chodziła na AGPx2 a teraz jest na AGPx4,ale to chyba powinno wpłynąć
korzystnie na płynność.
Kolejnym podejrzanym jest dysk twardy.Mam stary dysk (czekam na nowy z
allegro) na ATA33.Może to dlatego te "zacinki".Ale dlaczego w takim
razie pod starym prockiem chodziło wszystko ok.??
Juz się zastanawiałem że może wtedy wszystko chodziło "wolno" to działało
a teraz dysk nie nadąża??
Teraz mam Celerona D320 ,256DDRAM KingMax, GA-I865IP-G
Proszę o pomoc!
Dzieki

--
Pozdrawiam!!!