Re: dziwny dzwiek z wnetrza monitora - czym to grozi?

Autor: Michal Pyka <mpyka_at_neostrada.pl>
Data: Fri 28 Jan 2005 - 18:39:25 MET

Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
> Te tysiące -- to akurat najmniejszy problem. :)
> Trzeba po wyłączeniu z ,,gniazdka" pozwierać co
> się da i ósz. :) Można też poczekać trochę. :)

No ja dziekuje... :)
W kazdym badz razie dzis monitor przez caly dzien od rana do teraz jak
pracowalem nic podejrzanego nie robil, czyli sumarycznie to zazgrzytal 3
razy w ciagu pierwszej godziny pracy wczoraj. Odpukac! Niech tak dziala
dalej, co nie znaczy ze tym akcentem Sony przelewa u mnie czare goryczy (Ten
Philips jest na trinitronie i obraz b. mi odpowiada, ale prawie w tym samym
czasie sypie mi sie TV 16:9 od Sonego, ktory ma juz, albo dopiero 4 lata -
problemy z geometria, ehhh...)

-
MP