Re: co za 2600 bez monitora?

Autor: ZAQ <ZAQx_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Fri 28 Jan 2005 - 18:19:34 MET

mabe napisał(a):

> We wroclawskich sklepach zlozylem (skonfigurowalem bo kupowac chce jutro

Drogo masz w tym Wrocławiu.

> I chyba taniej sie nie da. Ci co mowia o athlonach xp 3000 tio chyba na

...mięli rację. A 3000 to był Athlon 64, nie XP.

> glowe upadli. Komp to nie tylko buda, grafa, dysk i procek...

???
Chcesz mi powiedzieć, że komputer to także drukarka, mysz i klawiatura?
LOL

Napisałeś waść w pierwszym poście, że za 2600 chcesz kupić _komputer_ (nie
_zestaw_), a że na swojej liście uwzględniłeś głośniki, to się je
uwzględniało. I dostałeś odpowiedź jaki _komputer_ (nie _zestaw_) można
kupić za takie pieniądze.
Nie jesteśmy wróżkami żeby odgadywać czego jeszcze potrzebujesz - następnym
razem sprecyzuj swoje pytanie.

Co do komputera - uważam, że kupowanie obudowy droższej niż procesor w
takim zestawie jest przerostem formy nad treścią. Jeszcze żeby chcociaż
było cicho - możnaby zrozumieć - ale kupujesz drogiego Chiefteca, wsadzasz
do środka wyjącego Maxtora i dorzucasz jeszcze dodatkowy wiatraczek. Gdzie
tu logika?

--
	Pozdrawiam,
	Paweł