Program do katalogowania

Autor: ReBirth <rebirth_at_poczta.fm>
Data: Fri 28 Jan 2005 - 13:27:28 MET

Witam!
Poszukuje programu, ktory ulatwilby mi katalogowanie zdjęć. Chodzi o zdjęcia
produktów (spożywcze, chemiczne itp.), tak abym mogl je szybko odszukac.
Zdjęcia znajdują się w kilku katalogach na różnych komputerach w sieci
lokalnej. Miałyby być podzielone według producentów produktow. Program ten
mialby ulatwic prace przy tworzeniu folderow, katalogow z oferta, wiec
powinien posiadac opcje, dzięki ktorej moglbym zdjecie szybko zgrac do
danego katalogu. Dobrze by bylo gdyby rowniez posiadal opcje pokazywania
miniatur zdjec. Na chwile obecną w zbiorach znajduje sie kilkanascie tysiecy
zdjec, glownie w formacie psd. Czy ktos moglby mi polecic jakies
rozwiazanie, ktore spelnilo by (przynajmniej wiekszosc) moje oczekwiania? Za
pomoc z gory bardzo dziekuje i pozdrawiam