Re: co za 2600 bez monitora?

Autor: ZAQ <ZAQx_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Fri 28 Jan 2005 - 12:14:45 MET

Alti napisał(a):

> Skladam kompa dla siostry i wstepnie chce za te poieniadze:

Ja nie wiem jak Ci za taki badziewny zestaw wyszło 2600. W hipermarketach
takie spredają za 1000 mniej. Co Ty chcesz siostrę oszukać?

> sempron 2400

Athlon XP 2500 Barton ~400 PLN

> asus a7n8x (dual)

Niech zostanie. Chociaż czy ona na pewno obsługuje dual? Nie chce mi się
sprawdzać.
W każdym razie taką czy podobną kupisz za ~300 PLN

> 2x 256 kingstona

Przepłacając (3200) to będzie ~300 PLN

> 120 WD 8MB/7200

Lepiej Samsunga 120 z 8MB ~330 PLN

> jakas grafike za 300pln

Ty chyba naprawdę nie lubisz swojej siostry... :)

> chiefteca (fajnie sie w nich montuje kompy-lubie te obudowy)

Za obudowę + zasilacz powiedzmy ~150 PLN

> nagrywarke dvd liteon

1653S OEM ~270

> glosniki creative sbs 560

~200 PLN

Ja bym wolał jakiś zestaw dwóch w miarę dobrych kolumn stereo + używany
wzmacniacz. Ale to już zależy od tego jak używamy komputera i co nazywamy
dobrym dźwiękiem.

W sumie wyszło 2250 PLN. Powiedzmy 2200 (jeżeli kupisz u jednego
sprzedawcy). Zostaje Ci 400 złotych do wydania, zależnie od potrzeb. Jeżeli
zechce na tym pograć - minimum +100 do grafiki i przydałoby się dodatkowe
512 RAMu +300. Jeżeli będzie chciała tylko muzy słuchać i filmy oglądać -
+200 do głośników i +200 do karty TV. Jeżeli zaś to będzie tylko Word i
Internet +400 na piwko. :-)

--
	Pozdrawiam,
	Paweł