Radeon TVout zawsze on

Autor: Roman Rogóż <r_kropka_rogoz__at__szpitaljp2_kropka_krakow_kropka._pl>
Data: Fri 28 Jan 2005 - 10:00:18 MET

Witam.
mam pytanie, czy jest możliwe wywołanie z lini komend, z rejestru lub z
czegokolwiek jakiejś funkcji lub programu , aby po uruchomieniu
komputera (XP) aktywne było wyjscie TVout w trybie teatralnym (nawet
przy wyłączonym telewizorze) bez konieczności wchodzenia w ustawienia
karty graficznej ?
Nauczyłem już nawet 6 letnią córkę jak to robić gdy chce obejżeć film,
ale samemu mnie to już wkurza.
Romek