Re: O DVD+/-RW DL inaczej

Autor: Big Jack <mtr_ulnv_at_hzcwo.fdfyez.aw>
Data: Fri 28 Jan 2005 - 08:41:14 MET

W wiadomości: news:1vezs5g8sqild$.6zik2utqa0hm.dlg@40tude.net
użytkownik *MadMan* napisał(a):

> Lite-on 1213, ale niestety - sprawdziłem na Komputroniku i ma też 17
> cm. Niestety, krótszych raczej nie dostaniesz.

A ja jeszcze znalazłem taką
http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=14271 ale też deczko za długa,
choć jakbym dobrze przemierzył wolne miejsce to może z biedą bym ją
upchał. Nie wiem tylko jakby było z przewodami. Ale ona też mi z kilku
względów nie odpowiada. Lipa :( Chyba w niedalekiej przyszłości czeka
mnie zmiana obudowy.
Big Jack

--
     //////