Re: co zrobić z wiatrakiem.... <POMÓŻCIE>

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Fri 28 Jan 2005 - 06:58:48 MET

aneta <aneta11111@interia.pl> zapodał(a):

> eeeee na moje oko powinien jeszcze pochodzić, tylko chce go troche uciszyc

Rób, jak chcesz. Ja też czasami smaruję wiatraki (używam odrobinki silikonu,
albo jakiegoś świnstwa typu WD-40), ale robie to tylko na czas, jaki potrzebuję
na kupno wentylatora; wymień ten wentylator.

> ps. a tak wogóle to czy nie powinien sie wyłączyć komp jak siadzie któryś z
> wiatraków?

Oczywiście, że się wyłączy - szczególnie AMD bez diody termicznej, albo zasilacz
bez podobnego zabezpieczenia. Wyłączy się trwale.

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(@)irc(.)pl